وفادارسازی مشتریان بالفعل سازمانها با استفاده از تکنیکهای کارگاهی
محتوای دوره
مقدمات
تعریف خدمات
تعریف و شناسایی مشریان
تعریف نیاز
اهمیت سازمانهای خدماتی
تعریف خدمات پس از فروش
فرآیندهای پیش از فروش، در حین فروش و پس از فروش
مدیریت خدمات مشتریان
تعریف حقوق مشتریان
رابطه بین کیفیت خدمات و کیفیت محصول
رابطه بین کیفیت خدمات و وفادارسازی مشتریان
انواع تکنیکهای وفادارسازی
بازیهای گروهی و جمعی
** تکیه این دوره بر اساس ایجاد چالش بین دانشآموختگان است. به همین منظور و برای تعمیق بخشیدن به مطالب ارایه شده، فعالیتهای گروهی و درون کلاسی انجام خواهد شد.
دروس پیشنیاز
روش تدریس
باتوجه به تجربيات و تحصيلات شركتكنندگان در دوره و نيازهاي آموزشي مشترك آنان، سعي خواهد شد مباحث هر دوره " كاربردي و تخصصي" باشد و درضمن " مفاهيم نظري " نيز در حد نياز مطرح گردد .
نحوه برگزاری
دوره هاي آموزشي اغلب به صورت يك نيم روز در هفته ( 5 ساعت ) برگزار خواهد شد . البته براي سازمان ها و ساير مشتريان حقوقي، متناسب با شرايط ايشان و توافق في مابين به صورت اختصاصي نيز برگزار مي گردد.
مدت دوره
16 ساعت / 3جلسه
(8 ساعت تئوری و 8 ساعت کار عملی و تمرین)
مدرسین
مدرسين دوره با توجه به موضوع درس، از اعضا با تجربه هيات علمي سازمان مديريت صنعتي، مشاوران و مديران اجرايي موفق و مجرب همكار با سازمان و همچنين اساتيد و اعضاي هيئت علمي دانشگاه ها كه مورد تائيد سازمان باشند انتخاب خواهند شد.
گواهینامه
درپایان دوره به شرکت کنندگانی که ساعات حضورآنها درجلسات درس بیش از 75درصد کل ساعات دوره باشد، گواهینامه پایان دوره اعطاء خواهد شد.
ارزیابی و قضاوت میزان یادگیری دانشجویان براساس آزمون طی دوره، کارگروهی و پروژه هایی است که از طرف استادان دوره تعیین میگردد.
مخاطبین
مديران ، كارشناسان و تمامي علاقه منداني كه ميخواهند دانش و مهارت خود را درحوزه مديريت و سازمان توسعه دهند.