ما در این دوره تلاش می کنیم با رویکرد مدیریتی، ابزارهای موجود در فضای دیجیتال را با هدف تربیت نیروهای متخصص به شکلی که بتوانند در کسب و کارها ارزش آفرینی کنند، مورد بررسی قرار دهیم. شرکت کنندگان در این دوره باید افرادی باشند که علاوه بر زمان کلاس، حداقل 2 تا 3 برابر آن فرصت برای انجام تمرین هایی که به آنها داده می شود، داشته باشند. در این کلاس با تعریف یک پروژه برای هر فرد سعی می کنیم با پرهیز از تئوری صرف، آنچه لازم است گفته شود و شرکت کنندگان با اجرای آن تلاش می کنند آنچه آموخته اند را در عمل تجربه کنند.
محتوا:
در این سر فصل به طور کامل به مفاهیم مورد نیاز بازاریابی که می تواند در تعریف و تعیین استراتژی های بازاریابی دیجیتال به کسب و کار دیجیتال یاری رساند اشاره می گردد:
انواع کسب و کارهای دیجیتالی
انواع استراتژی های بازاریابی دیجیتالی
مفاهیم Inbound Marketing و Outbound Marketing
مراحل بازاریابی دیجیتال
ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
روش های ایجاد و بهبود شیوه حضور در دنیای دیجیتال
هدف از کسب و کار دیجیتالی و روش جذب و نگهداری مخاطبان
تولید محتوای حرفه ای و اثرگذار content marketing
اصول و قواعد محتوا نویسی
رفتار شناسی مخاطب
انواع محتوای دیجیتالی
ابزارهای تولید محتوا
تولید محتوای هدفمند بر اساس ابزارهای کاربردی
نگاهی به بازاریابی عصبی و neuro marketing
کلیه روش ها و متدهای محتوا نویسی ، Image Marketing و Video Marketing
بهینه سازی موتورهای جست و جو (SEO)
سئو، ابزارهای سئو، انواع سئو On page SEO Off page SEO Technical SEO
اسکیما Web master tools
انواع لینک سازی و استراتژی های آن
آشنایی کامل با ابزارهای آنالیزی
معرفی داشبورد کامل Google Analytics
مبانی مقدماتی استفاده از داشبورد
روش های گزارش گیری کامل
لینکهای UTM
بازاریابی شبکه های اجتماعی
ساخت پیج
ساخت پیج بیزنسی
ساخت فروشگاه اینستاگرام
انواع هشتک
وزن گیری هشتگها
سیاستهای تولید محتوا
اکسپلورر اینستاگرام
تولید محتوا در اینستاگرام
روش های تبلیغاتی در اینستا گرام
ابزارهای آنالیزی اینستاگرام
روش های تولید محتوا و سیاتهای پست گذاری
جذب فالور هدف وروش های آن
ویدئو مارکتینگ در اینستاگرام
مدرس : مدرسين دوره با توجه به موضوع درس، از اعضا با تجربه هيات علمي سازمان مديريت صنعتي، مشاوران و مديران اجرايي موفق و مجرب همكار با سازمان و همچنين اساتيد و اعضاي هيئت علمي دانشگاه ها كه مورد تائيد سازمان باشند انتخاب خواهند شد.
مدت دوره : 88 ساعت
هزینه دوره : 3،000،000 تومان
زمان برگزاری :به صورت یک روز در هفته ( 8ساعت ) برگزار خواهد شد
ظرفیت دوره : 25 نفر
* اعطای مدرک معتبر سازمان مدیریت صنعتی
محل برگزاری :سالاریه ، میدان پیچک ، خیابان خلیلی ، پلاک 258 (سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی قم)