موفقيت در مديريت عمليات فروش، حاصل بكارگيري همزمان اصول علمي و بصيرت حاصل از تجربيات مديران فروش است. پيرو اين احساس نياز در اين دوره اصول علمي در كنار اصول كاربردي و بومي و با توجه به فضاي كسب و كار كشور ارائه خواهد شد. مهم ترين ويژگي اين دوره استفاده از اساتيدي است كه خود دست اندركار عمليات فروش و موضوعات مرتبط با آن بوده اند.
محتوای دوره
آشنايي با مديريت بازاريابي براي مديران فروش
روش هاي برنامه ريزي، بودجه بندي، ارزيابي و كنترل فروش
تكنيك ها و مهارت هاي فروش
سازمان دهي و مديريت منابع انساني در فروش
مديريت ارتباط با مشتريان CRM
فروش هاي مجازي
آشنايي با مديريت خدمات پس از فروش
بكارگيري كامپيوتر در هدايت عمليات فروش
اصول حسابداري ويژه كادر فروش
شرایط شرکت کنندگان
كارآفرينان و صاحبان كسب و كارهاي خصوصي، كليه كارشناساني كه آماده تصدي مشاغل سرپرستي فروش مي شوند، كليه سرپرستان و مديران فروش و افرادي كه بنا به ماهيت فعاليت هاي خود با عمليات فروش ارتباط دارند.
گواهینامه
در پايان به شركت كنندگاني گواهينامه تخصصي پايان دوره اعطاء خواهد شد كه ساعات غيبت جلسات درس آنها بيش از 25% كل ساعات دوره نباشد.
تشخيص استاد در مورد استفاده از روش هاي ارزيابي ميزان يادگيري دانشجويان و نظر ايشان در مواردي كه آزمون، كارگروهي و يا پروژه را مبناي ارزيابي دوره قرار مي دهند، مرجع اصلي قضاوت در كنار حضور در كلاس خواهد بود.