بازاریابی امروزه به دلیل تاثیرگذاری بر فعالیتهای زندگی روزانه ما انسانها نقش، جایگاه و اهمیتی بس فزونتر از گذشته یافته است. در عصر جدید، بازاریابی، دنیای کسب و کار و فعالیتهای تولیدی و تجاری را با جامعه و بازارها به نحوی شگفتآور پیوند داده است.
فعالیتهای بازاریابی در مرکز هر کسب و کار فعال نقشی پر رنگ دارد. زیرا بازاریابی بعنوان یک مهارت مدیریتی تنها قابلیتی است که توانایی مدیریت را در جهت تعامل با مشتری، خلق دانش در مورد مشتری، رقبا و محیط هدایت مینماید. بازاریابی همزمان با تمرکز بر روابط بلند مدت بنگاه با مشتریان به دنبال تحقق فروش در کوتاه مدت و تحصیل سود نیز میباشد. بدین جهت مدیران علاوه بر شناسایی و سنجش نیازها و خواستههای مشتریان، ارزیابی محیط رقابتی، انتخاب مناسبترین بازار هدف، مسئولیت توسعه برنامههای بازاریابی جهت تحقق رضایت مشتری بهتر از رقبا را بر عهده دارند.
با عنايت به آنچه آمد، اين دوره تمركز توجه خود را بر روي آن دسته از تخصصهاي حوزه بازاريابي معطوف داشته كه در فضاي رقابتي امروزه داراي بيشترين ارزش افزوده هستند، به معناي ديگر، اين دوره امتزاجي از مباحث تخصصي با بيشترين كاربري در ايجاد مزيت رقابتي در امور بازار و مديريت بازاريابي است. در طبقه بندي آموزشي، اينگونه دورهها با عنوان تخصصي نامگذاري ميشوند كه در تمايز با دورههاي جامع و يا پايه قرار دارند.
محتوای دوره
فرآيندهاي اصلي در مديريت بازاريابي
برنامه ريزي استراتژيك
تكنيكهاي گردآوري دادههاي بازار
مديريت فروش
تفكر استراتژيك
اصول تدوين كمپينهاي تجاري
روانشناسي ارتباط با مشتري
STP (بخشبندي و هدفگذاري در بازار)
سمينار فروش سازماني
Marketing Plan
سمينارفروش سازماني
مديريت برند و برندسازي
فنون تبليغات
برند درمعماري فضاي تجاري
روش تدریس
با توجه به تجربیات و تحصیلات مدیران شرکت کننده در دوره و نیازهای آموزشی مشترک آنان, کوشش شده است تا گرایش اصلی دوره بسوی "مباحث کاربردی" باشد و در ضمن "مفاهیم نظری" نیز در حد امکان مطرح گردد. روش تدریس تلفیقی از آموزشهای نظری, بحث و تبادل نظر گروهی, طرح قضایای مدیریتی و مسایل سازمانی در گروه های کوچک,و تمرینات مختلف در مورد مسایل و مشکلات موسسات خواهد بود.
شرایط شرکت کنندگان
دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس
آشنایی با زبان انگلیسی در حد مطالعه و درک مطالب
گواهینامه
درپایان دوره به شرکت کنندگانی که ساعات حضورآنها درجلسات درس بیش از 75 درصد کل ساعات دوره باشد، گواهینامه تخصصی پایان دوره اعطاء خواهد شد .
ارزیابی و قضاوت میزان یادگیری دانشجویان براساس آزمون طی دوره، کارگروهی و پروژههایی است که از طرف استاد تعیین میگردد.
مدت دوره
195 ساعت / 39 جلسه
شهریه دوره
000ر800ر16 ریال
زمان برگزاری
یکنیم روز در هفته، برگزارمی گردد .