ایجادزمینه جهت رویکرد استراتژیک به مسئله بازاریابی و حضور در بازارهای بینالمللی، ایندرس به عنوان چارچوبی جهت یکپارچی سایر دروس این مجموعه اختیاری در نظر گرفته شدهاست.
سرفصل مطالب
اهمیت رویکرد استراتژیک به بازاریابی- رابطه استراتژی بنگاه و استراتژیبازاریابی
فرآیند برنامهریزی استراتژی بازاریابی
تحلیل موقعیت: چگونگی تقسیم بازار- تحلیل منحنی عمر کالا- جایگاه محصول دربازار
نقش و شیوههای قیمتگذاری محصول
انتخاب استراتژیها: استراتژیهای محصول- بازار، استراتژی نوآوری، استراتژیکالای جدید