توسعه حضور در گستره تجارت در عرصه جهان پررقابت کنونی، برقراری ارتباطات اصولی با دنیای خارج را بدنبال داشته است. با افزایش صادرات و سطح معاملات خارجی، لزوم ارتباط از طریق مکاتبات تجاری هر چه بیشتر به عنوان یک ضرورت حیاتی و حرفهای احساس میشود. مکاتبات تجاری از اصول پذیرفته شده و ساختار یکسان برخوردار است و ما در این دوره، اصول و ساختار را جهت مکاتبات تجاری خارجی (زبان انگلیسی) آموزش خواهیم داد.
محتوای دوره
خصوصیات یک نامه تجاری خوب
الگوهای جمله در زبان انگلیسی
استفاده از علائم نقطه گذاری
اصول نگارش تجاری به زبان انگلیسی
نامههای درخواست
نامههای معرفی و فروش
استعلام در مورد تخفیف
نامههای مربوط به پیگیری ارسال کالا و پرداخت
دروس پیشنیاز
ليسانس + آشنايی به زبان انگليسی
مدت دوره
60 ساعت / 12 جلسه
گواهینامه
درپایان دوره به شرکت کنندگانی که ساعات حضورآنها درجلسات درس بیش از 75درصد کل ساعات دوره باشد، گواهینامه پایان دوره اعطاء خواهد شد.
ارزیابی و قضاوت میزان یادگیری دانشجویان براساس آزمون طی دوره، کارگروهی و پروژه هایی است که از طرف استادان دوره تعیین میگردد.