هدف کلی دوره مدیریت اجرایی افزایش دانش نظری و ارتقای مهارتهای مدیران در هماهنگی علم و عمل از طریق آشنایی با نظریههای مدیریت و توسعه توانمندی آنان در برخورد با مسایل و مشکلاتی است که با آن مواجه میشوند. این دوره با هدف پاسخگویی به نیاز آموزشی مدیران شرکتهای تولیدی و خدماتی پیشبینی و نظیم گردیده است.
محتوای دوره
اصول و مباني مديريت و رهبري و سازمان
مديريت منابع انساني
حسابداري براي مديران
مديريت بازاريابي و فروش
مديريت ارتباط با مشتري
مديريت بازرگاني
مديريت رفتار سازماني
مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات
مديريت استراتژيك و تفكر استراتژيك
تفكر سيستمي
اقتصاد براي مديران
اخلاق حرفه اي مديريت
مباحث منتخب مديريت
روش تدریس
با توجه به تجربیات و تحصیلات مدیران شرکت کننده در دوره و نیازهای آموزشی مشترک آنان, کوشش شده است تا گرایش اصلی دوره بسوی "مباحث کاربردی" باشد و در ضمن "مفاهیم نظری" نیز در حد امکان مطرح گردد. روش تدریس تلفیقی از آموزشهای نظری, بحث و تبادل نظر گروهی, طرح قضایای مدیریتی و مسایل سازمانی در گروه های کوچک,و تمرینات مختلف در مورد مسایل و مشکلات موسسات خواهد بود.
شرایط شرکتکنندگان
دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم
گواهینامه
در پایان دوره به شرکت کنندگانی که ساعات حضور آنها درجلسات درس بیش از 75درصد کل ساعات دوره باشد، گواهینامه تخصصی پایان دوره اعطاء خواهد شد.
ارزیابی و قضاوت میزان یادگیری دانشجویان براساس آزمون طی دوره، کارگروهی و پروژههایی است که از طرف استاد تعیین میگردد.
مدت دوره 200 ساعت/40 جلسه
شهریه دوره
40،000،000 ریال
محل برگزاری
یکنیم روز در هفته، واقع در مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی برگزارمي گردد. روش ثبتنام
تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آن به سازمان
فراهم آوری مدارک ثبت نام(کپی شناسنامه ، کارت ملی و یک قطعه عکس)