روابط عمومی هنر مردمداری است. روابط عمومی تمامی تلاش خود را معطوف تنظیم روابط سازمان و مردم میکند، هوشمندانه سعی مینماید اهداف و برنامهی سازمان با اتکاء به اصول اخلاقی و رسالت حرفه ای در قالب کار برنامه ای در جهت تحقق و حفظ منافع سازمان و مردم بکار بندد. وظایف روابط عمومی برقراری ارتباط صحیح و منطقی و اصولی با مخاطبان و همچنین اطلاع رسانی شفاف و روشن و دریافت انتظارات و خواستههای مخاطبان با بکارگیری روش و فنون مختلف میباشد.
محتوای دوره
ارتباطات سیاسی
تفکر خلاق و سواد رسانهای
مدیریت کاربردی روابط عمومی
اصول و مبانی مدیریت عمومی
ارتباطات
استرس
سمینار تصویر ذهنی
هنر در روابط عمومی
مدیریت نوین روابط عمومی
مدیریت افکارعمومی
مدیریت بازاریابی و صادرات
نقش رفتارسازمانی در روابط عمومی
اصول و فنون مذاکره
اصول فرم و رنگ
کلیات حقوق و تجارت
مدیریت منابع انسانی
آشنایی با کلیات اقتصاد و و یژگیهای اقتصاد ایران
کامپیوتر و تکنولوژی نوین اطلاعات و آموزش الکترونیکی
روش تدریس
با توجه به تجربیات و تحصیلات مدیران شرکت کننده در دوره و نیازهای آموزشی مشترک آنان, کوشش شده است تا گرایش اصلی دوره بسوی "مباحث کاربردی" باشد و در ضمن "مفاهیم نظری" نیز در حد امکان مطرح گردد. روش تدریس تلفیقی از آموزشهای نظری, بحث و تبادل نظر گروهی, طرح قضایای مدیریتی و مسایل سازمانی در گروه های کوچک,و تمرینات مختلف در مورد مسایل و مشکلات موسسات خواهد بود.
شرایط شرکتکنندگان
دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس
گواهینامه
در پایان دوره به شرکت کنندگانی که ساعات حضورآنها درجلسات درس بیش از 75 درصد کل ساعات دوره باشد، گواهینامه تخصصی پایان دوره اعطاء خواهد شد.
ارزیابی و قضاوت میزان یادگیری دانشجویان براساس آزمون طی دوره، کارگروهی و پروژه هایی است که از طرف استاد تعیین میگردد.
مدت دوره
250 ساعت /50 جلسه دوره به صورت نیم روز در هفته واقع در مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی برگزار میگردد.
شهریه دوره
000ر000ر18 ریال
محل برگزاری
یکنیم روز در هفته، واقع در مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی