هدف اصلی این دوره، فراگیری و ارتقای دانش، نگرش و مهارتهای مدیریت کارآفرینی در مخاطبان دوره جهت توسعه کارآفرینی سازمانی در سازمانها و بنگاه های تولیدی و خدماتی کشور میباشد.
محتوای دوره
مقدمهای برکارآفرینی مستقل و کارآفرینی سازمانی
رهبری در سازمانهای کارآفرین
مدیریت کارآفرینی سازمانی
استراتژیهای توسعه کارآفرینی در سازمان
خلاقیت و نوآوری در سازمان های کارآفرین
ایده یابی، خلق و شناسایی فرصتها
بازاریابی کارآفرینانه
ارزیابی و تحلیل فنی - اقتصادی طرحها
مدیریت ریسک در سازمان های کارآفرین
ممیزی کارآفرینی در سازمان
علاوه بر سمینارهای سازمان های یادگیرنده و کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات با توجه به نیاز دوره و مسائل روز سمینارهایی در زمینه های مرتبط با مدیریت کارآفرینی سازمانی در طول اجرای دوره برگزار خواهد شد.
روش تدریس
با توجه به تجربیات و تحصیلات مدیران شرکت کننده در دوره و نیازهای آموزشی مشترک آنان, کوشش شده است تا گرایش اصلی دوره بسوی "مباحث کاربردی" باشد و در ضمن "مفاهیم نظری" نیز در حد امکان مطرح گردد. روش تدریس تلفیقی از آموزشهای نظری, بحث و تبادل نظر گروهی, طرح قضایای مدیریتی و مسایل سازمانی در گروه های کوچک,و تمرینات مختلف در مورد مسایل و مشکلات موسسات خواهد بود.
شرایط شرکتکنندگان
دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس
گواهینامه
در پایان دوره به شرکت کنندگانی که ساعات حضورآنها درجلسات درس بیش از 75 درصد کل ساعات دوره باشد، گواهینامه تخصصی پایان دوره اعطاء خواهد شد.
ارزیابی و قضاوت میزان یادگیری دانشجویان براساس آزمون طی دوره، کارگروهی و پروژه هایی است که از طرف استاد تعیین میگردد.
مدت دوره
130 ساعت /26 جلسه دوره به صورت نیم روز در هفته واقع در مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی برگزار میگردد.
شهریه دوره
000ر500ر11 ریال
محل برگزاری
یکنیم روز در هفته، واقع در مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی