خلاصه کتاب: پيروزي و عدم پيروزي بسياري از سازمانها و شركتها، در كيفيت فعاليتهاي تبليغاتي آنها نهفته است. به دليل اهميت و نقش مهم تبليغات هر ساله شاهد افزايش بودجه آن، در سازمانها و شركتهاي مختلف ايراني هستيم، اما متاسفانه پرداختن به امور تبليغاتي براي بسياري از سازمانها، تبديل به يك عادت شده است، تا آنجا كه بسياري از سازمانها، بدون در نظرگرفتن نتايج حاصل از تبليغات سال گذشته بودجه بيشتري براي تبليغات سال بعد خود تصويب و هزينه ميكنند. با وجود مبالغ هنگفتي كه در كشور ما صرف امور تبليغاتي ميشود انجام تبليغات اغلب به صورت غيرعلمي و بدون شناخت و آگاهي كافي صورت ميگيرد. اين كتاب كه به منظور كمك به رفع اين كاستي و آشنايي بيشتر علاقهمندان به مباحث تخصصي تبليغات، انتخاب و ترجمه شده است مراحل گوناگون برنامهريزي و اجراي يك برنامه تبليغاتي موفق را بهگونهاي گام به گام معرفي ميكند