خلاصه کتاب: در این كتاب، نويسندگان، نگرشي جديد را در مورد شيوه تشكيل و اداره جلسهها معرفي ميكنند كه از چند جهت قابل ذكر است: اين نگرش تجربي بوده، برخاسته از مطالعه و پژوهش برروي مسائل و مشكلهاي معمول در جلسهها است. در برابر ساختارهاي سنتي جلسهها، ساختار جديدي را ارائه ميدهد. برخلاف روش سنتي اداره جلسهها، كه در نتايج نهايي و تصميمگيريها، نظرهاي يك يا چند نفر حاكميت پيدا ميكند نويسندگان كتاب چگونگي اداره جلسه و نقشهاي مرتبط با آن را برپايه تفكر تصميمگيري گروهي و رسيدن به اتفاق نظر و رسيدن به راهحلهاي برد- برد، قرار ميدهند