شناخته شدن به عنوان بزرگترين و حرفهاي ترين شركت مشاوره و آموزش مديريت.
شناخته شدن به عنوان پايگاهي جهت ترويج و رشد مديريت اسلامي.
كسب توانمندي در توليد و توسعه مدام دانش بومي و يا بومي سازي دانش موجود براي كاربرد در مديريت سازمانها و بنگاهها .
دستيابي به راه حلهاي ويژه و كاربردي در زمينههاي مختلف.
ايجاد شبكه گسترده اي از دانشگران و متخصصان در سطح كشور كه به اشكال مختلف با نمايندگي استان همكاري كنند.
خوشنامي و نام و نشان قابل اطمينان در ميان سازمانها و بنگاههاي اقتصادي و صنعتي سطح استان و كل كشور.
كسب بالاترين قلل توفيق از طريق همراهي همكاراني حرفهاي، دانشگر، باانگيزه، دلسوز، متعهد و تلاشگر .
سودآوري متناسب و توان توسعه مستمر.
ماموريت نمايندگي
ماموريت اصلي ما همراستا با ماموريت سازمان مديريت صنعتي يعني "كمك به توسعه ظرفيت مديريت كشور از طريق آموزش، مشاوره و تحقيق" خواهد بود. براي اين نمايندگي، ارائه خدمات فوق در منطقه استان قم و توسعه و گسترش رويكر مديريت اسلامي به عنوان يك راه حل فراگير در كشور و منطقه، در اولويت اول قرار خواهد داشت. ما از اين طريق خواهيم توانست به توسعه اقتصادي و فرهنگي در منطقه مورد نظر كمك كرده و در نتيجه، براي افزايش رفاه، آسايش و ارتقاي سطح كيفيت زندگي مردم اين استان نقش آفريني كنيم. سرمايه هاي انساني ما، اصلي ترين دارائي و سرمايه هاي ما محسوب خواهند شد و به صورت روز افزون به افزايش كيفيت زندگي كاري در اين مجموعه براي آنان خواهيم انديشيد.
ارزش هاي سازماني نمايندگي
ما خداوند قادر متعال را منشاء اصلي اعطاي بركات ميدانيم. اعتقاد داريم كه اگر نيت خدمت داشته باشيم، خداوند حكيم، زمينههاي ايجاد بركت را در كار و زندگي مان فراهم خواهد كرد. لذا شرط اصلي عضويت در نمايندگي استان قم، داشتن نيت خدمت به خلق خدا است .
اصلي ترين ارزش ما ايجاد ارزش واقعي براي مشتريان است. ما به صورت مستمر به دنبال شناخت نياز واقعي مشتريان مان هستيم و از اين طريق براي ايشان ايجاد ارزش كرده و به آنان در پاسخگوئي به نياز هايشان كمك ميكنيم.
اعتقاد به مأموريت و اهداف و رويکرد استراتژيک و اجراي راستين كسب و كار اصلي براي نمايندگي استان قم ارزشي محوري محسوب ميشود. کليه دست اندرکاران اين سازمان بايد نسبت به طرح استراتژيک سازمان پايبند باشند و برای عملياتی شدن آن احساس وظيفه کنند.
احترام به رقبا و كسب ارزش افزوده از طريق تحليل دقيق فعاليتها و استراتژيهاي آنها از ديگر اصول ارزشي سازمان است.
صداقت نسبت به همه ذينفعان و مشتريان سازمان، يكي از اصلي ترين اصول ارزشي نمايندگي خواهد بود.
پايبندي به تعهدات و انجام به موقع و دقيق تعهدات از ديگر اصول ارزشي سازمان است.
داشتن منش حرفه اي و تخصص گرائي از ارزش هاي پايه اي در نمايندگي است.
نوآوري و خلاقيت در ارائه خدمات و محصولات و جذب، نگهداري و توسعه نيروي انساني خلاق از ارزشهاي پايهاي در نمايندگي است.
سياستهاي كلان نمايندگي
دقت و وسواس بسيار در جذب همكاران و همراهان.
ايجاد فضا براي يادگيري مستمر و مادام العمر براي همراهان.
تلاش براي اتصال به منابع اصلي توليد دانش در كشور و جهان براي به روز آوري دانش سازماني و حرفه اي.
ايجاد ارتباط مستمر با مديران سازمان هاي منطقه و تلاش براي ساختن ذهنيت مثبت از سازمان .
تلاش در جهت ايجاد ارزش افزوده بلند مدت وپرهیز از سودهاي مقطعي و كوتاه مدت.
تلاش جهت افزايش كاربردپذيري مفاهيم و الگوهاي مديريت اسلامي.
مراقبت از كيفيت خدمات آموزشي و مشاوره اي و ايجاد تمايز در اين خدمات نسبت به رقبا.
اقتصادي عمل كردن و توان ايجاد سود معقول، منصفانه و بلند مدت از طريق مديريت هزينهها و توان استفاده از فرصتهاي كسب وكار در حرفه.
اهداف نمایندگی
کمک به سازمانهای دولتی و خصوصی به منظور بهبود سیستمها و روشهای مدیریت
افزایش کارایی از طریق اجرای برنامههای مناسب آموزشی
کمک به مدیران و سیاستگذاران در پیداکردن کمبودها و تنگناهای اجرایی طرحها از طریق مشاوره و تحقیق در مقولههای مدیریت