خلاصه کتاب: ويژگيهاي كسبوكار در حوزه مشاوره مديريت سبب شده كه اين حرفه به عنوان يك خدمت تخصصي مفيد براي بررسي و رفع مسائل عملي مديران و فراگيري تجربههاي سازمانهاي ديگر، تبديل شود. در اين كتاب، مشاوره مديريت به عنوان رويكردي براي بهبود مديريت درنظر گرفته شده است؛ رويكردي كه ميتواند به وسيله بنگاههاي مستقل خصوصي، واحدهاي داخلي مشاوره در سازمانهاي دولتي، مؤسسههاي مرتبط و يا حتي كارشناسان و مشاوران مستقل بهكار گرفته شود. هدف اصلي كتاب، مشاركت در بهبود استانداردها و عملكرد حرفه مشاوره مديريت و ارائه راهنمايي و اطلاعات به افراد و سازمانهاي علاقهمند به انجام فعاليت، در زمينه مشاوره است