امروزه جامعه بشری بیش از هر زمان دیگری با کمبود منابع و نیازهای متنوع مواجه شده است، لذا شناخت فرصتها و استفاده بهینه از منابع محدود به منظور برآوردن نیازها، اهمیت بهسزایی یافته است. لازمه تحقق چنین هدفی شناخت علائق مشتری، درک تحولات بازار، و برنامهریزی صحیح است.
سازمان مدیریت صنعتی به پشتوانه بیش از 50 سال سابقه انجام پروژههای متعدد تحقیقاتی، مشاورهای و آموزشی، شناخت واقعبینانهای از مسائل و نیازهای مدیریت کشور به دست آورده و میکوشد این دستاوردها را در خدمت توسعه اقتصادی کشور قرار دهد.
کارشناسان بازاریابی سازمان مدیریت صنعتی تلاش میکنند تا تجربیات خود را در اختیار نهادهای سیاستگذار، برنامهریز، و همچنین سازمانهای دولتی و خصوصی کشور قرار داده و از این طریق گامی در جهت اعتلا و توسعه ملی بردارند.
خدمات سازمان
تنظیم استراتژی و طراحی سیستمهای بازاریابی و فروش
طراحی ساختار و سازماندهی فعالیتهای بازاریابی و فروش
تنظیم استراتژی و طراحی سیستم توزیع
طراحی ساختار و سازماندهی فعالیتهای توزیع
تنظیم استراتژیها و طراحی روشهای مدیریت کالا
تنظیم استراتژی و برنامهریزی تبلیغات
تنظیم استراتژی توسعه صادرات
تنظیم استراتژی قیمتگذاری
مشاوره برای بخشبندی بازار
مشاوره برای بازاریابی صنعتی
مشاوره برای بازاریابی خدمات
مشاوره برای مدیریت بر نام تجارتی
تنظیم طرح بازاریابی
امکانسنجی بازار
بررسی رفتار مصرف کننده
بازاریابی الکترونیکی
تحقیقات بازاریابی
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
شناخت بازارهای داخلی و خارجی محصولات
سنجش رضایت مشتری
مطالعه و پژوهش در زمینه مفاهیم، الگوها، و روشهای نوین مدیریت بازار
جهت تکمیل فرم درخواست خدمات مشاوره اینجا را کلیک نمایید