خلاصه کتاب: سازمانهاي امروزي براي پيروزي در فضاي كسبوكار، بيش از هر چيز، نيازمند رهبراني توانمنداند كه سكان هدايت سازمان را به دست گرفته، بهسوي هدفهاي سازمان رهنمون شوند. اين كتاب، به شرح گويايي از موضوعهاي كليدي رهبري ميپردازد؛ مسائلي كه هر يك ميتواند تحولي در رابطه ميان رهبر و پيرو ايجاد كند و قدرت نفوذ رهبر را در كشاندن پيروان بهسوي ماموريتهاي سازمان، بيشتر و بيشتر كند. مجموعهاي از 69 بينش كليدي به ترتيب موضوع، مورد تاكيد قرارگرفته و براي اينكه خواننده بتواند مطالب را در ذهن خود جمعبندي كند، خلاصه كوتاهي در پايان هر فصل ارائه شده است