خلاصه کتاب: كتاب عامل تازهگرداني و جستجوي برتري كه بر پايه جستوجويي گسترده و علمي به وصف ويژگيهاي سازمانهاي پذيرنده دگرگوني پرداخته است، در شمار كارهاي پژوهشي است كه از آغاز دهه 1980 مايه گرفته و در گسترهاي فراخ، ريشه دوانيده و جوانه زده است. اين كتاب با برخورداري از تجربه شماري از مديران و مسؤولان از سازمانهاي بزرگ و كوچك كامياب، به زباني ساده بسياري از نظريههاي تازه دانش رفتاري و شيوه مديريت زمان انتشار خود را آشكار ميسازد و ميتواند به پديدآوردن چالشهايي نيرومند در ذهن كساني كه نوگرداني را زيبنده زندگي ميشمارند، ياري دهد