خلاصه کتاب: كسب وكار بينالمللي، به شاخهاي از دانش مديريت (بينالمللي) اشاره دارد كه موضوع بررسي آن، چگونگي هدايت و جهتگيري بنگاه از بازار داخلي به بازارهاي خارجي و در شرايط كنوني، با توجه به بحث جهاني شدن، بازار جهاني است. موضوعهايي كه در اين شاخه از معرفت علم مديريت، با توجه به طبيعت جهان گستر عبور كالاها و خدمات، مورد بحث قرار ميگيرند شناخت محيط كشورها از جمله جنبههاي اقتصادي-سياسي، اجتماعي -فرهنگي، قوانين و مقررات وضعشده توسط سازمانهاي بينالمللي و چگونگي اداره واحدهاي توليدي و خدماتي در فراسوي مرزها را، شامل ميشود. اين كتاب كه مشتمل بر هفت فصل است، به برخي جنبههاي دیگر كسبوكار بينالمللي نيز ميپردازد