خلاصه کتاب: در زمان حاضر، مقوله مديريت تحول را، به درستي مقوله اصلي مديريت به حساب ميآورند. هر بخش از فعاليتهاي سازماني را كه در نظر بگيريم، بدون استثنا بهگونهاي با مديريت تحول سرو كار دارد. با وجود تغيير و تعديلهاي تدريجي در چند دهه گذشته در نظريهها و الگوهاي مديريت، آنچه كه امروزه مطرح است پايهگذاري آييني نو در مديريت است. اين كتاب كه براي مديران و دانشپژوهان ژرفنگر رشته مديريت تهيه شده، تلاش دارد تا يك تصوير كلي درباره: زيربناها، نظريهها الگوها و استراتژيهاي مديريت تحول، ارائه دهد. همچنين كوشش شده است تا در موارد لازم مقايسه كوتاهي نيز ميان روشهاي سنتي و متداول، با شيوههاي در حال تكوين، انجام شود