سیستم شما فاقد نرم افزار فلش می باشد ، برای مشاهده بهتر این سایت به این نرم افزار نیاز دارید. برای دریافت اینجا را کلیک نمایید
2 شهريور 1398
 
2019 Aug 24
     
    23 ذیحجه 1440
       
      بازدید امروز 816
      بازدید دیروز 972
      بازدید این ماه 25512
      بازدید کل 882283

      راه‌اندازی رشته MBA صنایع معدنی در سازمان مدیریت صنعتی

      دكتر كياني بختیاری مديرعامل سازمان مديريت صنعتي اعلام نمود: راه‌اندازي رشته MBA صنايع معدني در سازمان مديريت صنعتي

      به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت صنعتي دكتر ابوالفضل كياني بختياري از راه‌اندازي رشته MBA صنايع معدني در سازمان مديريت صنعتي با هدف قطع وابستگي به درآمدهاي نفتي و شكل‌گيري اقتصادي متكي بر توان داخلي و مقاومت در برابر هر گونه آسيب دروني يا بيروني و حركت به سوي توسعه ساير منابع راهبردي و مادر كشور از جمله بخش معدن، خبرداد. براساس آمارها، ايران با در اختيار داشتن 68 نوع ماده معدني، 37 ميليارد تن ذخيره قطعي و 57 ميليارد تن ذخاير احتمالي و وجود بيش از 5000 معدن فعال، زمينه اشتغال 114 هزار نفر را بصورت مستقيم در مناطق محروم در سراسر كشور فراهم نموده است.
       
      سازمان مديريت صنعتي با درك اهميت نقش صنايع معدني در توسعه اقتصادي ايران؛ براي اولين بار در كشور اقدام به طراحي رشته  MBA - صنايع معدني نموده است تا از اين طريق مديران ارشد ؛ مديران مياني و كارشناسان متولي اين حوزه را در معرض آخرين ابزارها و دست آوردهای مدیریتی  قرار دهد و زمينه ساز تحقق توسعه استراتژيك اين بخش از اقتصاد گردد .
       
      مدت زمان اين دوره برابر 1.5 سال و معادل 3 ترم مي باشد. در طول دوره 30 واحد( 26 واحد نظري + 4 واحد پروژه پاياني و روش تحقيق) ارائه مي گردد كه معادل  480ساعت آموزشي مي‌باشد. شايان ذكر است اجراي اين دوره بصورت يك روز كامل  در هفته خواهد بود.
      منبع : سازمان مدیریت صنعتی      1397/4/20 12:48

      خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
      0/10 (تعداد آرا 0 نفر )
      .........................دوره‌های در حال ثبت نام (تابستان 1398).......................
      گروه آموزشی عنوان دوره مدت دوره شهریه دوره (تومان) زمان برگزاری روزهای برگزاری تاریخ شروع دوره ردیف
      روز ساعت
      تجارت و بازرگانی دوره جامع مهارت‌های بازرگانی و تجارت بین الملل 8 64 1,650,000 8:00 الی 16:00 پنجشنبه 98/06/28 1
      بازاریابی و فروش بازاریابی بین الملل و صادرات محور 2 16 420,000 8:00 الی 16:00 پنجشنبه 98/06/14 2
      بازاریابی محتوایی 2 16 420,000 8:00 الی 16:00 جمعه 98/07/12 3
      تولید و عملیات برنامه ریزی و کنترل پروژه 4 24 340,000 15:00 الی 21:00 سه شنبه 98/06/26 4
      اکسل کاربردی 6 24 280,000 16:00 الی 20:00 دوشنبه 98/06/31 5
      مدیریت کارخانه 20 120 3,200,000 15:00 الی 21:00 چهارشنبه 98/07/03 6
      مدیریت تحقیق و توسعه تکمیلی 3 24 765,000 8:00 الی 16:00 متعاقبا اعلام می گردد مهرماه 98 7
      مالی و حسابداری تربیت مدیر مالی 6 30 480,000 15:00 الی 20:00 یکشنبه 98/06/10 8
      حسابداری با اکسل 4 16 250,000 16:00 الی 20:00 شنبه 98/06/23 9
      منابع انسانی تربیت کارشناس منابع انسانی 6 30 480,000 15:00 الی 20:00 یکشنبه 98/07/07 10
       

      ..........دوره‌های ثبت نامی با حمایت مالی شرکت شهرک‌های صنعتی استان ( مهلت تا 30 مرداد ماه 1398 ).........


      ردیف عنوان دوره تعداد جلسات سهم شرکت کننده (تومان)
      1 آشنایی با مقررات گمرکی

      2 نیمروز

      30،000
      2 مدیریت خرید و سفارشات خارجی 2 روز 36,800
      3 اصول تحقیقات بازار 1 روز 18,500
      4 فن بیان و سخنوری 3 نیمروز 45,000
      5 مبانی انبارداری و مهندسی انبار 3 نیمروز 45،000
      6 آشنایی با مدیریت نگهداری و تعمیرات  1 روز 18،500
      7 اصول و مبانی مدیریت کیفیت  1 روز 18،500
      8 آشنایی با روش های نمونه گیری در کنترل کیفیت 1 روز 18،500
      9 حسابداری ویژه بازار کار 6 نیمروز 90،000
      10 قوانین کار و تامین اجتماعی 2 نیمروز 30،000
      11 مدیریت پسماند واحدهای صنعتی 1 روز 18،500
      12 آشنایی با حوادث ناشی از کار 2 نیمروز 36،000
      13 بازنگری طرح کسب و کار 1 روز 18،500
       
      **جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام با شماره تلفن‌های 32933908 ، 32933948  و یا  09904572032  تماس حاصل نمایید.**
      ** دوره های آموزشی مورد نیاز شرکت ها و سازمان ها به صورت اختصاصی قابل طراحی و برگزاری است.**
       

      -------------------جهت دریافت اطلاع رسانی های مرتبط با دوره های آموزشی به کانال مرکز آموزش مراجعه نمایید.-------------------